Úvodní stranaJAK NAKOUPIT

JAK NAKOUPIT

 

Nakupovat přes internetový obchod nebylo nikdy snadnější. Vytvořili jsme pro Vás, naše zákazníky, e-shop Partner-Nábytek.cz, který je jednoduchý, přehledný a snadno se v něm zorientujete. Partner-Nábytek.cz Vám nabízí bohatý sortiment nábytku a doplňků za skvělé ceny.

Nákup na Partner-Nábytek.cz začíná ve chvíli, kdy již víte, jaký produkt chcete, potřebujete, který se Vám líbí. Např. potřebujete jídelní židle. V tuto chvíli tedy přejdete do bytového nábytku, do jídelny a vyberete si jídelní židle. Partner-Nábytek.cz Vám umožňuje zúžit výběr jídelních židlí pomocí tzv. filtrů (kliknete na "upřesnit výběr") a zadáte si, co potřebujete: jídelní židle bez područek, s čalouněním a z masivu buk v době dodání do 4 dní.

Poté si už jen jednoduše vyberete tu pravou. Při objednání je důležité projít různé varianty barev čalounění a vybrat tu, kterou chcete kliknutím "na puntík" u varianty. V tu chvíli se Vám napravo od produktu zobrazí celková cena (základní cena jídelní židle + příplatek za barevnou variantu, pokud jste si vybrali variantu s příplatkem). U některých produktů musíte zvolit více variant, např. postele, zde volíte barvu čalounění a typ matrace. Zvolenou variantu si můžete zvětšit kliknutím na miniaturu obrázku. Před vložením do košíku nezapomeňte vyplnit správný počet kusů produktu.

Po odeslání produktu do košíku následuje volba dopravy a platby, vyplnění Vaší adresy a kontaktu na Vás. Pokud potřebujete, aby byl daňový doklad vystaven na firmu, vyplňte IČO, DIČ a ostatní náležitosti. Veškeré tyto údaje si několikrát překontrolujte, pokud jste v nákupním košíku, lze vše ještě změnit nebo upravit. Do poznámky můžete zapsat další důležité informace pro upřesnění objednávky. Nakonec si přečtěte obchodní podmínky a poté Vaši objednávku odešlete.

Po odeslání objednávky Vám z našeho serveru přijde automatická odpověd, která informuje o tom, že k nám úspěšně dorazila Vaše objednávka. Pokud tato automatická odpověď nepřijde, znamená to, že objednávka neprošla. V takovém třípadě zkuste odeslání znovu. V případě, že je Vámi objednané zboží u nás na skladě, okamžitě jej připravíme k expedici. Pokud se jedná o zboží na zakázku (tzn. konkrétní odstín moření či barva čalounění, atp.), zadáme objednávku do výroby. Den před odesláním zboží Vás kontaktujeme a domluvíme se s Vámi, zda Vám den dodání vyhovuje, abyste byli připraveni na příchod zásilky. V případě, že si zboží vyzvedáváte osobně u nás na pobočce v Pardubicích, Vás také předem informujeme o tom, že je Vaše zásilka připravená k vyzvednutí.

Produkty (zejméne atypický nábytek), které nejsou zahrnuty do sortimentu e-shopu Partner-Nábytek.cz, řešíme se zákazníkem, v případě zájmu, individuálně (telefonicky či osobně).

V případě potřeby nás kontaktujte telefonicky nebo mailem.

Přejeme Vám příjemný a bezstarostný nákup,

Partner-Nábytek.cz